FAQ - Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Zijn de sieraden waterproof?
Ja, alle sieraden die wij verkopen zijn 100% waterproof! Je kan met onze sieraden zwemmen, douchen en sporten! De sieraden zijn gemaakt van stainless steel. Dit betekent dat ze niet verkleuren als ze in aanraking komen met water en dat de sieraden nikkelvrij zijn.
Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen?
Zodra je een bestelling plaatst, ontvang je binnen een paar minuten een bevestiging via het door jou opgegeven e-mailadres. Het kan voorkomen dat je een foutje hebt gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres. Controleer je spam, de bevestigingsmail kan daar zijn terecht gekomen! Kan je de e-mail nog steeds niet vinden? Neem gerust contact met ons op!
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren nadat ik deze heb geplaatst?
Zodra je een bestelling hebt geplaatst, begint er een automatisch proces zodat je pakket zo snel mogelijk verzonden wordt. Het is daarom niet mogelijk om je bestelling te wijzigen of te annuleren. Wil je een ander artikel ontvangen? Dan adviseren we je een nieuwe bestelling te plaatsen of om contact op te nemen met de klantenservice.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij streven om binnen 1-2 werkdagen jouw bestelling te leveren. Met uitzonderingen van feestdagen of pre-orders.
Kan ik mijn pakket retourneren?
Als je het pakket hebt ontvangen en alle producten zijn in originele staat (ongedragen, kaartje eraan) kan je jouw bestelling binnen 14 dagen retourneren. Voor meer informatie zie 'retourbeleid' onderaan de webshop.
Kan ik het afleveradres nog aanpassen na het plaatsen van mijn bestelling?
Een foutje gemaakt met het invullen van je adres of wil je het pakket toch ergens anders laten bezorgen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via de klantenservice. Als je pakket nog niet is ingepakt kunnen we het adres nog wijzigen. Is je pakket al ingepakt? Dan is het wijzigen van het adres helaas niet meer mogelijk.
Wanneer is een uitverkocht item weer beschikbaar?
Is het item dat jij wil nu uitverkocht? Maak je geen zorgen! Als je je aanmeldt voor het restock alert krijg je direct een melding zodra jouw favoriete item weer op voorraad is.
Wanneer kan ik de klantenservice bereiken?
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00, met uitzondering van feestdagen. We doen altijd ons best om jullie zo snel mogelijk (en binnen 5 werkdagen) te helpen met alle berichten en vragen!
Neen contact op via:
Mail: info@jewelleries.nl
Whatsapp: +31 616320335